12 oktober

Det har varit en lång dag! Sista lektionen, radiologi, hölls på ett ställe jag aldrig varit på förut. Det var ett barnsjukhus, och kanske en av de sötaste radiologerna jag någonsin mött. Hon var väldigt bra, och det blev en lärorik klass. Sen blev det raka vägen hem, och har sen dess bara tagit det lugnt med ett glas vin eller två. Tänkte jag skulle ut och träffa de andra men jag var helt enkelt för trött. Det får bli i morgon istället. 
 
Igår var en lika lugn dag det med, var inte hemma förrän sent. En ny B-kurs började, hade valt klinisk immunologi, och jag tror det kommer att bli nyttigt. Det var en bra föreläsning, och det ämnet är definitivt en av mina svaga punkter. Så det gäller att lägga lite extra krut på det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback