7 maj

Under fredag förmiddag så var jag med Marcus på sjukhuset hela dagen, väldigt lärorikt. Ska försöka vara där lite mera under sommaren. Annars har helgen varit bra, mest bara umgåtts, ätit middag hemma i Härdal, träffat Helene & Lotta och gruvat mig inför att åka tillbaka. Jag stannar fram tills sommarlovet börjar den här gången, och det är cirka sex veckor. Det känns ju sisådär.. Men men. Imorrn börjar en ny kurs, radiologi, den ser jag fram emot. Det är en galen vecka som kommer nu, två colloquium och tester. Siktar in mig på helgen!


Kommentarer
Postat av: Inger

Radiologi är alltid intressant :) !!!!!

(Är jag skadad...) Ha de´ o va som vanligt rädd om dig. Kram ;)

2012-05-11 @ 16:52:58
Postat av: Petra

Sv: Hehe, ja det kan jag tänka mig, du är ju en expert på det! : ) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback