3 maj

Nicke drog på jobb i tisdags kväll, så då åkte jag hem till Härdal.. Umgicks med Sanna och bara tog det lugnt. Gårdagen spenderades också där. Lagade mat, bakade kaka, hälsade på morfar och allt det här vanliga som ska göras när man är hemma.

Idag har jag varit på hälsocentralen i Sveg hela dagen, har bland annat varit på labbet och lärt mig att ta venprover, och det har faktiskt gått riktigt bra. Det är väldigt roligt att få göra lite praktiska saker, och inte bara läsa hela tiden. Det är otroligt vilken ruljans det är där, och vad mycket man får se och lära sig hela tiden. Ska vara där imorrn med!

Nu väntar jag bara på Nicke, som är på väg hem från jobbet.. En kortvecka på två dagar, alldeles perfekt. Vi firar att vi har varit tillsammans i 7 år idag. Nicke är världens bästa. Vi är så olika varandra på många vis, men passar ändå så skrämmande bra ihop. Det är vi helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback