20 maj

Det har varit en bra vecka.. Solen har strålat. Jag har varit ute på en middag med Daniel och testat japanskt öl, tagit en hel del promenader, varit och simmat och delat en flaska vin hemma hos Daniel. Igår var jag bjuden på middag av Andrea och Philipp, hans familj är här så vi var ett helt gäng som samlades och åt. Supertrevligt! När det sen började vankas fotbolls-match på TV, så smög jag mig hemåt.

Imorse var vi på Riga maraton, då Philipp skulle springa. Så vi agerade supportrar! Han gjorde det riktigt bra, man blir imponerad av allihopa, gamla som unga. Lunchade sen med Karin på Flying frog, gott! Gick sen hem och solade på balkongen, och sneglade lite på mikrobiologin.. Om ett par timmar så blir det kvällspromenad med Daniel.

Andrea och Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback