13 maj

Träffade Undine över en middag i fredags, det var trevligt! Tog en kvällspromenad med Daniel sedan, hängde en stund vid en park.. Lördagen innehöll en blöt och regnig promenad med Daniel.. Idag har jag gått en lång promenad igen, 8 km blev det, skönt. Det var då ett väldans tjat om att gå, men nu måste jag börja ta tag i det, jag har passerat min gräns för vad jag absolut inte får väga, kan man säga, haha.. Och den där gränsen skjuter jag på hela tiden.. Det är dock inte så lätt när man sitter större delen av dagarna. Har annars försökt att koncentrera mig på måndagens och tisdagens colloquium i patologisk anatomi och fysiologi, sen är de kurserna färdiga för den här terminen. De fortsätter till hösten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback