1 maj

En liten rapport om de senaste dagarna kommer här.. Nicke mötte upp mig i Ljusdal på lördag kväll. Sedan dess har vi haft ett strålande väder, så vi har passat på att vara ute. I söndags så gick jag en härlig promenad på morgonen, vi fikade med Helene och Inger på nyan till lunch. Åkte en snabbis till Härdal och kollade läget.. På eftermiddagen kastade vi pil och bara hade det bra.. Lite senare så kom Inger och grillade med oss, det var gott! Dessutom årets första middag ute på altanen. Fluhr och Helena kom och tog ett par öl med oss under kvällen.

Igår, måndag, så åkte jag till Herrö och hälsade på Lotta och barnen.. Fick mata deras lamm som dom tar hand om, bara två veckor gammalt. Så himla söt. Mamman ville inte ha den.. Ännu en fika på nyan med Nicke ( det blir många besök på Nyan när man är hemma ) och sen ännu en grillning. Jag packade ner en flaska rosé, så tog vi cyklarna hem till Helena, där vi hade tänkt sitta ute och mysa, men det blev alldeles för kallt & blåsigt. Vi förflyttade kalaset inomhus istället.. Det var trevligt. Åkte sen och kollade på majbrasan, väldigt mysigt.

Nu kom vi precis hem från en liten utflykt till Sportstugan, tillsammans med Helena och Fluhr. Det är ett ställe som ligger precis vid utkanten av Sveg, jag hade aldrig varit där förut. Vi gjorde upp en eld, njöt av solen och fikade.


Kommentarer
Postat av: Lotta

hmmm.. varför i helskotta ser jag ut som att jag är bodybilder för? ser ut som jag bär på ett kylskåp ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback