Redo för termin 5

Då befinner jag mig i Riga igen.. Det känns jättespännande och roligt, på samma gång som jag knappt kan slita mig från hemma. Fast jag ska ju snart hem igen! Resan och allt gick som det skulle, blir lika förvånad varje gång över hur snabbt det faktiskt går att ta sig hit. Jag tar gärna emot besök, om någon känner för att hälsa på, då den här terminen är lite bättre än den förra.

Helgen som var spenderades så klart med Nicke och familjen, lagat god mat och myst på. Vi hälsade även på hemma hos Tomas och Helena, och lilla Abbe.

Nu har jag i alla fall packat upp allting och fått ordning på grejerna. Ska alldeles strax sova.. Morgondagen bjuder på en föreläsning som börjar klockan 11, så det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback