24 februari

Efter skolan idag så började jag, Laila och Andrea med en fika på Muffins and More, för att ladda upp inför den stora flyttdagen. Vi började packa ihop alla saker, och vi fyllde väska på väska på väska. Det tog aldrig slut! Beställde en stor taxi, vilken vi fyllde upp till taket. Det blev en hel del kånkande, men väl på det nya stället så hade vi kallat in extra-hjälp, och det gick ju rätt snabbt! Skålade in lägenheten, som är en väldigt mysig takvåning. Det blev middag på Hong kong, och efter att ha gått hem i spöregn så tänkte jag att det var dags att inviga badkaret. Ljuvligt..

Nu ska jag lägga mig, imorrn får jag finfrämmande, villet måste innebära att det är härdalingar som ska komma. Ska bli jätteskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback