22 februari

En dag med läsning, åkte iväg och simmade med Daniel och Karin nu på kvällen. Men jag gör det mest bara för att få komma åt den där bastun, det är så härligt!

Suttit här och funderat på hur jag ska göra med nästa hemresa, och jag var nyss väldigt nära att boka till den 16 mars, men jag fick inte riktigt ihop det.. Jag hinner bara ställa ner väskan innan jag måste åka på söndagen igen. Det blir inte bra helt enkelt. Så jag tror att vi nu har bestämt att jag åker hem den 28 mars istället, och är hemma till den 1 april, då vi ändå är lediga i två dagar. Men sen så kommer påsken veckan därpå, och den vill jag ju fira hemma ( förhoppningsvis i en solgrop ) i år. Det var trist nog att spendera den här i Riga förra året. Så då blir det två gånger på två veckor, men det kan man ju inte klaga över..

Jag som är så hemmakär, kan ibland inte riktigt förstå alla beslut som jag har tagit. Ett långt & tungt pluggår i Borlänge, och sex år ( fyra kvar! ) i Lettland. Inte konstigt att det jag läser nu känns så rätt, när man gör så mycket för att få vara en del av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback