Upp över öronen förälskad.

Nu är det såhär, att jag har gått och blivit förälskad. Jag var och tittade på en helt fantastisk lägenhet idag, kan inte med ord beskriva hur bra den var. En tvåa på sjätte våningen, hiss, nyrenoverad, fräscht möblerad, badkar och nu till det bästa - stor balkong med solstolar och bord. Utsikten är jättefin.

Den här lägenheten är dessutom bara ett husnummer bort! Jag som ville bo kvar på den här gatan också, det är lugnt och tryggt. Nu är det så att jag inte vet om jag får den eller inte. Jag har i princip bombat hyresvärden idag, och hon ville träffa mig först, så jag ska försöka ordna en träff så fort som möjligt. Den här har inte legat ute för visning ännu, utan hon tänkte ordna det nästa vecka. Jag hade tur som kände rätt person helt enkelt.

Nu hoppas jag innerligt att det går vägen, annars går jag i bitar. Det är en drömlya.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag håller tummarna baby! Hur länge blir du kvar i Riga innan du åker hem för sommarlov? Puss

Postat av: Inger

Håller tummen!!!

Hoppas verkligen att du får lägenheten. Det vore ju JÄTTEKUL när du tycker så mycket om den :).

Ha de´ o va som vanligt rädd om dig.

Kram ;)

2011-05-12 @ 17:58:15
Postat av: Anonym

Åååå... hoppas hoppas hoppas! Men när hon träffat dig så borde det vara klappat och klart.

2011-05-12 @ 19:58:55
URL: http://cattishjorth.blogg.se/
Postat av: Petra

Sandra: Tack vännen! Jag blir här till den 15 juni tror jag..



Inger: Ja, tack, gör det! Hoppas verkligen att det går vägen!



Cattis: Mmm! Det vore så bra!

2011-05-12 @ 23:03:41
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback