23. Sånt som får mig att må bra

Jag trivs som allra bäst i härliga Härjedalen. Där jag kan säga vad som helst, göra vad som helst - och alla förstår. Jag kan bli arg, springa ut och komma tillbaka. Jag kan skratta tills jag kiknar, utan att behöva förklara åt vad. Det där speciella bandet finns bara hemma.

Jag mår lika bra på en het sandstrand, som på ett iskallt och blåsigt fjäll.
Det är sällskapet som gör det.

Sen om jag ska försöka att inte vara så djup så mår jag även bra av;
- en chokladkaka
- en ärlig och varm kram
- när jag ser att någon verkligen bryr sig från hjärtat
- den där ensamma stunden med iPoden på vägen till skolan
- det där ytliga men ack så jäkligt sköna betyget efter hårt slit

Kommentarer
Postat av: Lotta

Uscha, saknar dig.. :-/

Postat av: Petra

Lotta: Saknar dig!

2011-06-02 @ 13:59:31
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback