19. Något jag ångrar

Jag brukar för det mesta se till att sätta mig i situationer så att jag inte behöver ångra något. Hälsar på mina släktingar ifall dom skulle dö dagen därpå ( hemskt, jag vet ), köper den där grejen, eller gör det där som jag kanske eventuellt skulle ångra annars. Vet inte om det är bättre att ångra något man gjort, än inte gjort.

 

Jag kan ångra saker som jag inte sagt, när någon säger något så korkat eller oförskämt så man bara tappar orden. Hur många gånger har man inte bara stått där, för att senare komma på allt man som man skulle ha sagt, men inte gjorde? Varför sa jag inte det?! I och för sig så är det väl bra, att man inte sagt allt man skulle vilja, men i vissa situationer hade man kunnat säga så mycket klyftigare saker för att sätta dem på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback