20 januari

Idag så var jag och Marte Stine och hälsade på Laila och Andrea en sväng, käkade sen lunch på Junge. Finns det nått godare än färskpressad apelsinjuice? Vi här på Skolas iela skulle gärna vilja ha en sådan maskin, som man bara kan mata med apelsiner.

Senare ikväll begav vi oss ut igen, det blev middag på The flying frog. Jag och Marte Stine är så långrandiga ibland när vi går dit. Samma maträtt, samma ölsort. Men när man vet vad som är gott, då tar man ju det. Sen ser vi hur gott allt annat ser ut att vara som de andra gästerna beställer, så då bestämmer vi att det ska vi ta nästa gång. Sen går vi dit igen, och beställer samma maträtt, samma öl som vanligt.

Terminens sista examen i morgon då, och jag är så redo. Sedan blir det ett glas inne i gamla stan, kanske en utgång i morgon kväll. På lördag morgon plockar jag upp mamma vid färjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback