Bio gånger två.

I går morse så sken solen, så vi gick ut för att gå på en vintage marknad. Men så öppnade sig himlen ännu en gång och tyckte att vi behövde lite mera snö & blåst, så vi gick på bio i stället. Två gånger. Först såg vi The wolfman, som jag tyckte vara ganska kass och obehaglig. Sen såg vi en rolig film som man mådde bra av igen, It's complicated. Den var mysig. Sen tror jag vi gick sjutton varv runt Riga för att hitta Tequila Boom, där dom serverar mexikansk mat. Den fanns inte på den gatan som jag trodde den var på, utan åt ett helt annat håll. Frustrerande, så Daniel fick vara vår GPS via telefonen. Sen avslutade vi kvällen med en drink på Sky bar, där det kryllade av prostituerade tjejer och turister.

I morse gick jag, Nicke, Marte Stine och Daniel till Clarion Hotell och åt av deras frukostbuffé. 5 lats kostade det, ungefär 75 kronor. Sen blev det en lugn förmiddag, tills det var dags att åka till flygplatsen och vinka av Nicke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback