7 mars

Vi har legat i med studierna i dag. Jag känner att jag måste, om jag ska kunna hitta på något med mamma & Sanna som kommer på tisdag till onsdag. I kväll var vi några stycken som skulle ha gått och sett Alice in the wonderland i 3D, men när vi var halvvägs framme vid bion så fick vi veta att det bara var dåliga platser kvar. Så då vände vi på klacken.

Jag och Marte Stine gick till Sky bar i stället, då vi hört mycket gott om den. På 26:e våningen av ett hotell så ligger en bar med utsikt ut över hela Riga, och med mycket goda drinkar. Så vi tänkte; det finns väl inget bättre än att ta en varsin mojito såhär på söndags kvällen? Nej, så vi satte oss vid glasväggen och smuttade på dem. Eller smuttade, dom försvann ganska fort, så goda var dom. Vi kom överens om att vi hittat vårt nya favoritställe. Det ligger dessutom bara ett kvarter bort.

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter riktigt najs! Jag tror inte mojitos är veckodagsberoende så det är bara att köra på, man måste njuta också :) Satt med en kall cider i solskenet ute på balkongen igår mitt på dagen, det är sånt som gör att man fixar allt annat. Kram!

Postat av: Petra

håller helt med dig ida! åh, så härligt, det finns inget bättre än det när solen börjar titta fram : ) kram!

2010-03-07 @ 20:24:43
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback