29 mars

Kom till skolan vid tiotiden, och blev bemött av en lapp som sa att läraren i lettiska hade tappat rösten och att lektionen var inställd. Anatomiföreläsningen står fortfarande på paus medan vi håller på med det inlärningen av skelettet, så där blev det ännu en lucka. Skulle haft kemi på eftermiddagen, med vi fick tag i kemiläraren som glömt ställa om klockan till sommartid, så hans klass som han skulle haft på morgonen hade stuckit, då han aldrig kom. Så då snodde vi han, och fick sluta tidigt i stället.

Jag gick på en shoppingtur och handlade ett linne, en skjorta och en ny plånbok. Det är första gången som jag köper något sådant sen jag kom hit, så nu var det väl dags, tyckte att jag var värd det. Hade sen bokat klipptid, det var också behövligt. Nu är det lite fräschare.. Kvällen har bestått av omelett & plugg. Det är min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback