27 mars

I går kom Undine och en kompis till henne hit, så jag fick äntligen min intervju klar. Det är en uppgift vi har i Intercultural relations. Det är spännande att höra hur dem har växt upp, och hur de ser på saker & ting. Vi bjöd på tacos, då det var deras första gång som dom åt det. Karin var också här, fick lite plugg gjort. Biologin den här veckan är en utmaning, det kräver mycket research för att förstå.

Senare i går kväll gick jag & Marte Stine hem till Jareds och Geros nya lägenhet på inflyttningskalas, och de flesta var där. Det var skoj! Gick sen till en club som hade gratis inträde före tolv, Push hette den. Dit går jag inte igen. Det första vi ser när vi kommer in är två brudar i string och bh som dansar som två zombies uppe på taket av baren. Det spelades endast techno, så man skulle kunna tro att det var samma låt som kördes om och om igen. Jag höll på att få tuppjuck. Dessutom var det en ordentlig köttmarknad, mycket prostituerade och äldre karlar. Jag och Marte Stine delade på en Strawberry daiquiri, och for sen hem runt 02.

I dag har vi pluggat, och jag har bara andats friskluft från fönstret. Nobbade två luncher, för att bli klar med lite plugg. Nu känns det bra, men biologin grämer mig ännu. Nobbade nyss en bio dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback