25 mars

Anatomiprovet blev uppskjutet till nästa vecka.. Doh, jag som var fit for fight. Nytt material till nästa vecka dessutom, nu går vi in på över- och underkäken. Men biologin gick nog bra i alla fall. Annars går våra huvuden på fullvarv, jag försöker förbereda mig till påsken, men det går egentligen inte. Man får ju ändå nytt material nästa vecka.

I kväll gick vi ut och åt på ett ställe som serverar lettisk mat, det var gott. Andrew, vår inneboende främling, åker mot Estland i morgon, och ska bo på någons soffa i Tallin.

Kommentarer
Postat av: Emma

Här får du lite starthjälp i käkarnas anatomi; överkäken - maxilla, underkäken - mandibel :)

Du är så duktig som pallar med allt plugg, jag är imponerad av dig vännen! Kör hårt :) Kram&Puss

Postat av: Petra

tack för det emma, det är en bra start! pusskram!

2010-03-28 @ 22:12:43
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback