16 mars

Under eftermiddagen spenderade vi några timmar på anatomicentret, jag hade som mål att lära mig en av de sex kategorierna av skallbenet by heart i dag. Man får ta det steg för steg. I morgon ska jag lära mig två till.

Efter det gick jag och Marte Stine på Rimi och storhandlade för veckan, och vad vi slet med påsarna på vägen hem. Det blev en del vilopauser. Men nu ska vi väl klara oss ett par dagar, det är väldigt vad fort det blir tomt i kylskåpet när man är fyra.. Ni skulle bara veta hur många äggförpackningar, kaviartubar och bröd det går åt. I dag åt vi spagetti & köttfärssås. Sedan dess har jag läst biologi, denna gång om hur cellerna kommunicerar med varandra.


Marte Stine och Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback