Härdalsyran avklarad

Det har varit en fin helg. Jag har dansat styrdans, bugg och även några tappra försök till twist. Jag har åkt karusell så att det ömmar både här & där. Ätit avskedspizza, och försökt vinna på chokladlotteriet utan framgång. Suttit ute på altanen med blandat folk. Träffat en gammal barndomsvän som det var sju år sedan jag såg sist. Varit på auktion och budat hem fina Rörstrand-tallrikar av sorten Bella, som visade sig vara rätt trasiga. Fyndade i stället en solstol. Dansat disco, och frusit arslet av mig - minusgrader i juli! Eftermiddagssovit i soffan och gottat mig åt att jag bara jobbar två dagar den kommande veckan.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så söt, jag vill bara äta upp dig! :)

2010-07-26 @ 20:16:12
Postat av: Petra

Ida: Haha, du är så go du vännen!

2010-07-26 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback