18 juli

Det är fina dagar jag har, har hunnit med många loppisar i byar runtomkring oss, och även en auktion i Glöte. Även om jag inte handlar något varje gång så är det kul att se vad dom andra köper. När vi är ute på dessa turer så hittar man alltid mysiga små kaféer, som säljer hembakat, våfflor osv. Så det är trevligt.

I morgon börjar min arbetsperiod på fem veckor, men det är ett bra schema, så jag kommer inte direkt att jobba ihjäl mig. Det vill jag inte göra heller, för då kommer jag att vara slut på energi när jag kommer tillbaka till Riga igen.

Morfar kommer hit i eftermiddag för att bli bjuden på surströmming. Vi som är lite för kräsna för det gör egen pizza i stället.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad mysigt. Det är du värd. Jag hoppas att allt går bra på jobbet. Hälsa alla. Kram Daniel

2010-07-21 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback