30 oktober

Har suttit och skrivit ihop en artikel om klimatfrågan till historiakursen. Svårt, men nu är det klart. Bara att vänta på att hon läst igenom den, och sedan ändra och lägga till det som behövs. Hon är verkligen kanon den här tjejen, hon är tydlig och visar precis vad som behövs för att nå sitt betyg. Det blir enklare när någon pushar en åt rätt håll.

Nu ska jag ta tag i resten av dagen, ska träffa mina pinglor Sandra och Helene idag. Äntligen är dem hemma! Ska njuta av det. Klockan tre ska jag upp på sjukhuset och få en stelkrampsspruta, alla medicinstudenter var tvungna att ha tagit en sådan i Lettland. Utan den kan jag inte ansöka. Det är lustigt, om jag inte kommer in så är den ju lite onödig, jag har ju redan fullt skydd genom de fyra jag fått förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback