Vilken pojkvän jag har

Han måste vara världens bästa. Jag har varit så tvär över att jag ska behöva fylla år på en onsdag, mitt i veckan med lektioner ända fram till 17. Verkligen en urdålig dag skulle det ha blivit, eftersom att alla där hemma jobbar. Men tror ni inte att Nicke tagit ledigt för min skull, och överraskar mig och kommer! Vipps så bara stod han här. Underbart. Nu blir det ju en kanonbra dag i alla fall. Nu ligger han här bredvid mig och sover, han har ju till och med jobbat hela natten. Ändå kommer han hit, bara för min skull, och stannar ända fram till torsdag kväll. Mmm. Han är världens bästa.

Kommentarer
Postat av: magdalena

Grattis på födelsedagen :)

Postat av: Lotta

Grattis Gumms. :-D

2008-10-01 @ 13:17:31
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Malin

så söt han är! Grattis på födelsedagen Petra! Hoppas din dag blir toppen! Saknar dig. Puss

2008-10-01 @ 16:24:43
URL: http://mejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback