Svängiga damer..

Verkar som om jag fått en rutin, sitter alltid med tandborsten i munnen när jag kommer på att skriva något här. Inte för att jag har så mycket nytt att säga. Vill göra något roligt av min balkong, för som den är nu känns den trist. En stol som är halvtrasig, men går att sitta på. En tvättkorg full med gamla krukor, och ett bord. Allt fanns när jag kom. Så något annat skulle kanske liva upp den.

Annars vill jag ge stor beröm till alla ledare på Friskis & Svettis, jävlar måste jag få säga, vilken utstrålning och prestation! De lyser upp hela rummet, och tar i för allt de är värda. Glada som om de vunnit miljonen. Där blir man peppad att fortsätta. Det är lite gung i de brudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback