Röj i Herrö

Det var det! Jag, Sandra, Emma, Cattis och Soffa. Soffa hade plockat fram sina kockegenskaper och lagat supergod mat. Jag drack min estländska sprit som smakade riktig mojito efter att ha blandat den med lite fruktsoda. ( den var också väldigt duktig på att ge mig en ordentlig baksmälla dagen därpå ) Sandra var kvällens chaufför ( hör & häpna! ; ) och körde oss till Sara Moberg, där det värmdes upp inför Folkan. Väl där dansades det, och inhandlades i baren. Massor av människor, och jag hade kul som bara den. Tack allihopa.

Lördagen ska vi inte ens prata om, fy tusan. Nicke hade himla roligt i alla fall, när det för en gångs skull var omvända roller.


Jag och Ems.


Trångt, men alla vill vara med på bild!


Hos Sara.


Toppenhumör hos alla.


Vilka snygga vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback