Lämnad hemma

Imorrn bitti bär det av till Falun, för att ha min första biologilektion. Karin åker med mig och visar vägen, eftersom att hon ändå går på skolan där. Sedan åker Ester i bilen bakom, hon kände sig lite osäker på vägen dit. Så så är det. Annars inget nytt under solen. Sitter och luktar svett efter ett pass, och dricker banan-smoothie. God damn vad bra jag låter.

Just nu är vi tre av fyra i lägenheten. Jaja har stuckit på mini-semester till Helsingfors utan att ta med oss andra. Är inte det dålig stil så säg.. Hon kände att det var lika bra att stryka det stället från listan nu när hon är så nära, då det är ganska långt mellan Kina och Finland. Jag vill också på en semester. Närmsta utflykten nu är Lobonäs på lördag, det får duga för min del.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe då ses vi på lördag gumman. puss

2008-09-12 @ 08:12:20
Postat av: Helene

Biologi är ju kul =)

2008-09-15 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback