Gröna fingrar

Tillbaka i mitt lilla kollektiv igen. Vattnat min enda levande blomma, plastväxten frodas så fint ändå. Kineserna tror den är äkta, för jag tror inte det är blomman bredvid dom menar när dom säger att den är fin. För det är den inte. Så blomman från Dollar Store plockar poäng. Helgen hemma var bara bra, åkte hem redan i torsdags då fredagen var tom på lektioner. Så jag har mest bara umgåtts hela helgen. Åkte till Herrö och gav Lotta födelsedagspresent och åt tårta. Som hon själv gjort dessutom. Gott som bara den. Jag & Nicke har lagat lyxmiddagar, så det är inga dåliga matlådor jag har med mig den här veckan! Hade en mattestund med Faster i lördags också, det är bra med henne när det kör fast.

Nu ska jag dricka min kopp te, och inte göra något mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback