Snö på våren

Lördag & det snöar och snöar. Det är helt galet vad mycket snö vi har i Härdal jämfört med Sveg. Det verkar aldrig ta stopp. Mamma vet inte riktigt hur hon ska bära sig åt med alla sina vårfåglar som kommit, men som inte hittar någon mat för all snö. Men med äpplena och allt annat smått & gott dom får så klarar dom sig nog.

Nicke tycks aldrig vilja masa sig upp ur sängen, jag skulle vilja äta frukost och sen ut på en promenad. Just för tillfället - inga jobbdagar framför mig. Härligt!

I helgen ska jag och Nicke boka resa, vi funderar på antingen på Egypten eller Tunisien. Underbart ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Lotta

bara så du vet.. jag är INTE ett DUGG avundsjuk på er... hmmmm... *mutter och morr* :-)

Postat av: Helene

Underbart =)

2008-04-14 @ 08:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback