Middag i Funäs

Alldeles alldeles strax åker vi mot Funäsdalen för att äta middag på Hotellet. Nickes pappa fyller 50 på måndag så vi ska fira honom. Åker sen tillbaka ikväll, måste vara pigg & fräsch imorrn till högskoleprovet. Ska bli spännande och se vad man går för. Har faktiskt inte så stora förhoppningar då jag hört att det går bäst tredje gången. Det här är mitt första försök.

Ellenor & Ida var nyss här, vi kikade i min cocktailbok och planerade inför i morgon. Hade tänkt blanda något gott att dricka, det blir Mojitos och Ragnar. Så nu har vi nyss varit på bolaget och handlat. Sven Ingvars spelar på Folkan imorrn, men vi bojkottar dom och åker dit på efterinsläppet när något annat band spelar. Man får väl antingen fira eller sörja för provet.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Lycka till på högskoleprovet! Du hade lite mer tur med datum än jag, skrev lördagen efter min 20årsdag jag.. Trist att va nykter för en sån sak men vad gör man inte? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback