Jag, Ida och matlagning

Umgicks med Ida hela dagen igår, hängde här i Nilsvallen. Lagade god mat - tacos och tittade på två filmer. Into the Wild var en av dem, vilken underbar film. Den får ens egna resesug att öka rejält. Han träffar så mycket härligt folk, och vilka platser dessutom. Iofs så är inte jag så mycket för att träffa nytt folk när jag reser, tycker mest det är lite jobbigt, har jag bara en kamera och får se nya saker är jag som mest nöjd.

Spelade på Keno igår för första gången i mitt liv, ska rätta den idag och se hur pass rik jag är.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hejsan!

Tror Du att blogg.se kommer att läggas ned?

http://vastertorp.blogg.se/1208042194_snart_slutbloggat.html

Jocke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback