I stället för After Skii

Det blev inget After Skii för mig, hade så gärna velat men det blev krångel med skjuts. Så då gjorde vi det bästa av situationen här hemma, och det var nog minst lika roligt. Billigare om inte annat.

Jag, Ida och Sandra plus Marie och alla hennes tjejer grillade. Blev verkligen jätte gott! Gjorde en blandning av potatis, lök, ost, morötter, paprika m.m och hade in i ugnen. Drack mojitos och diskuterade kring köksbordet hela kvällen. Det var pubafton på Sveg, men tyvärr var det inget roligt folk där. Men vi satt där en stund, innan Nicke kom och hämtade mig på cykel och jag fick åka på pakethållaren hem.

63381-973
Mums.

63381-974
Mmmm.

63381-975
Jag, Ida och Sandra

63381-976
Ida och Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback