Hos doktorn

Nog tror jag att det var lite vårväder idag, för visst värmde solen. Jag & Nicke tog en varsin stol och satte oss ute på gården. Solbrillorna på och en bok i handen. Ljuvligt. Dock är det en del träd som står på fel ställen, så man måste förflytta sig efter solen hela tiden.

En promenad ut på Sveg & en fika på Nyan.

Har förresten inte berättat om mitt sjukhusbesök. Jag hade några födelsemärken som kliade, så jag bestämde mig för att ta bort dom. Så i förrgår fick jag för första gången veta hur det är att bli skuren och sydd. För att räkna det lilla. Kändes ju inte alls, bedövningssprutan var det som gjorde ondast. Så tre små stygn har jag nu. Ska bli spännande att se hur det ser ut när det läkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback