Festligt

Jag hade verkligen inga förhoppningar när jag gjorde högskoleprovet, men det kändes okej. Har räknat ut på ett ungefär hur det gick, verkligen inget toppoäng men jag tycker det känns bra ändå. Måste helt enkelt göra det fler gånger.

Efteråt  handlade vi mat - fläskfilé inlindad i bacon, pommes och sallad. For hemåt, och blanda första tillbringaren som blev Mojitos. Vi varierade med Lennart. Båda drinkarna blev supergoda, men päronkonjak är ganska sliskigt i längden. Mojito är en klar favorit.

Vi blev ett ganska stort gäng här i Nilsvallen, spelade sällskapsspel och hade oss. Tack alla som kom, skitkul. Sedan vidare mot Folkan, där vi inte blev allt för långvariga. Hungern tog över och vi drogs mot Statoil. Lite chips & film hemma, sedan nattade Ida på våran soffa.

63381-958
Tre goa Mojitos - gjora av amatörer

63381-961
Jag & Ida

63381-960
Anna och Ellenor

63381-959
Ida & Cattis

Kommentarer
Postat av: EMS

Åhh jag vill också ha mojito :) kan du inte skvallra hur det gick på provet? :) Hur jobbar du i veckan? kanske vi skulle kunna ordna en date? du, jag & Sandra? Kanske torsdag? Pussssss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback