Tillbaka efter regnet

Jag gick upp före fem idag för att vara på jobbet klockan sex. 05.15 kom karlarna jag jobbar med på mitt skift ( enda tjejen ) och hämtade mig. Kom inte hem förrän vid sju ikväll, det är långa dagar det vill jag lova. Men allt har gått relativt bra, hela tiden nya saker att lära sig. Jag hatar att vara ny på ett jobb. 

Kände en konstig doft i traktorn under dagen, röklukt. Stannade & tittade, och mycket riktigt hade torv under traktorn börjat glöda. Fram med vattenpumpen. Det spred sig en bit bort med, men det gick att släcka som tur var. Hade lite smått panik en stund. Men det är sånt där man inte kan göra något åt, det är konstigt att det inte börjar brinna oftare än vad det gör. 

Just nu är jag mest bara trött, och ska ta och lägga mig. Har duschat & ätit, mer än så blir det inte ikväll. Måste jobba några dagar innan man kommer in i det här, tills dess kommer jag fortsätta vara helt slut.

Kommentarer
Postat av: Lottsi

ASGOTT m choklad blandat m kaffe!!
:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback