Svegskalaset

Jag hade kört ett skift innan det började regna, vilket innebär att jag är ledig. Går inte att köra när det är blött. Och tur som jag hade så var det Svegskalaset samma helg. Malin kom från stan för att träffa oss alla, och dom gick ut på fredagen. Jag nekade och somnade i soffan, var alldeles för trött & slö för att gå ut. Lördagen däremot var jag laddad, och hela gänget förfestade hemma hos mig och Nicke. Lagade tacos och hade det trevligt.

De flesta drog lite tidigare, men jag stannade kvar med Helene som hade jobbat och ville komma ikapp. Åkte lite mustang på Sveg innan även vi gick in på området. Hann se några låtar med Nordman, och jag blev faktiskt ganska imponerad. Han lät precis som på skivan. Minglade sen runt bland allt folk resten av kvällen.

Idag regnar det också, mera ledighet. Känner för att inte göra någonting alls just nu. Har bara klivit i myskläderna, längre än så har jag inte kommit än. Får se vad dagen bjuder på.

63381-621
Malin & jag

63381-620
Cattis & Sandra värmer upp

63381-619
Malin o Ida

63381-622
Sandra och sina skogsbärs cider.

63381-618
Cattis

63381-617
Ida & jag

63381-616
Söta Ida

63381-615
Nicke fick vara med och äta, sen drog han vidare : )

63381-614
Ida under dagen i en annan outfit  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback