Sista stunden inne.

I morgon är min sista dag som support tekniker gjord. Jag har lärt mig otroligt mycket under det här halvåret. Alltid kul att prova nya saker, och nu gör jag mig redo för nästa projekt. Alla samtal man tagit har varit allt från hysterisk roliga till ångestframkallande då man nästan suttit under skrivbordet och slitit sitt hår när det man säger inte spelar någon roll. Utskällningar, komplimanger.. Folk berättar sina livshistorier innan man får veta vad problemet är. Det är ett charmigt jobb. Det är det. Man ser så många olika personligheter speglas på många olika vis. Tålamodet växer garanterat.

Får väl njuta lite extra av arbetsdagen helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

TACK för att du e så underbar vän och hjälper mig med alla mina sjuka ideér... :D

2007-07-04 @ 18:02:34
Postat av: Tomas

Synd att du måste lämna vårat team =/, men vi hörs fler gånger =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback