Ingen vinst.

Jag är ledig, riktigt ledig. Åkte ut och fiskade igår kväll, dock utan något på kroken. Värdelöst.. Idag åkte jag, mamma och syrran till Mora på en shoppingtur. En jacka var vad jag hade i siktet, och två stycken var vad jag fick med mig hem. En svart i skinn, och en annan i brun/rosa tyg, som är vindtät. Är riktigt nöjd med köpen faktiskt. Nått linne och ett par halsband följde också med i bagaget.

Nu under kvällen tog jag och syrran med oss morfar på bilbingo. Det är en rätt trevlig sysselsättning, morfar hade packat med bullar & kakor, perfekt. Ännu roligare hade det ju varit om man vunnit. Vilket vi så klart inte gjorde. Någon annan lyckosam jäkel drog hem 11 000 spänn.

Har alldeles nyss gått en kvällspromenad, och nu ska jag & Nicke dricka en kopp te. Sedan se en film.

Imorrn är Nicke också ledig, så vi har bestämt att vi ska göra något.
Det blev Orsa Björnpark, haha, kan nog bli intressant.


Kommentarer
Postat av: malin

ja orsa björnpark är mys : ) ha en trevlig dag. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback