Fast och tagen.

Auktioner & loppisar har helt plötsligt blivit roligt. Jag har skaffat mig ett samlingsobjekt; dryckesglas i alla former, färger och storlekar. Ska bara ha ett av varje. Det var både auktion och baklucke-loppis i Härdal idag, hittade några saker. Ett par skor bland annat.

Gårdagskvällen var galen, tre flaskor vin plus lite till. Jag, pappa, mamma, Nicke och farfar ( som snart är 94 ) var lika luriga i lurven. Ganska oväntat men himla trevligt. Farfar som är så pass gammal är helt otrolig som orkar. Som han, så ska jag bli. Mitt i kalaset fick han sig en tur med rakapparaten med, styrd av mamma. Och visst blev det nog lyckat! Ett kvällsbad sådär vid 03-tiden fick mig att somna så fort jag snuddade vid sängen.

[ Bara för att man inte ser det, så betyder det inte att det är där. ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback