Det flödar

Jag kände mig väldigt kreativ & bra igår, då jag äntligen tog mig tid och lust till att plocka fram symaskinen. Jag brukar försöka att undvika att sitta bakom den, då den senaste började brinna och gasa av sig själv. Den hamnade på soptippen. Den här gången gick det faktiskt problemfritt. Sydde upp gardiner. Nu är det riktigt fint här i Nilsvallen. Bytte gardiner i tre rum, la ut en matta, samt ställde ut lite nya prylar som jag & mamma hittade på loppis. ( hittade också ett par jätte fina svarta ballerinaskor för 10 spänn ) Loppisar är ju riktigt roligt!

Tog sovmorgon idag, uträttade lite ärenden ( vilket är den enda positiva med att jobba 13-22, man hinner göra något vettigt innan ) och tog en fika med Helene och Sandra. Jobbade. Ringde Lotta och träffades över en kvällsglass på Statoil. Drog vidare med två tepåsar i väskan, lite nattdiskussioner med Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback