Whovalley

Alldeles nyss kommit hem från en tripp till Vemdalen tillsammans med Ida, Helene & Helene . Hälsade på i Soffas lilla minivilla, störtmysig liten stuga hon hade. Men var först upp en snabbis på skidshopen på skalet så klart och hittade ett kap för en två-hundring. Soffa hade lagat wok och tänt ljus, där vi sedan satt resten av kvällen och bara pratade. När spökhistorierna kom på tal så släcktes adventsstaken så att man "lättare kunde se ut" ; )

Okej, nu lutar det mot Sykes igen? Varför kan det inte bara dyka upp en massa bra jobb just nu, nu när jag verkligen behöver det. Både för den tomma kalendern & pengarna. När jag är ledig vill jag jobba, och så tvärtom. Alldeles för velig, eller helt enkelt bara ovetande över framtiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tagit mitt pick och pack och anlänt till Sveriges andra ände, nämligen Blekinge. Här pluggar jag förtillfället matte, men ska sedan börja på mat och hälsa.=)

Postat av: malin

Åh, jag fick veta igår att jag inte behövde jobba på lördag, jobbade idag istället. Underbart! När kommer ni imorgon? Miss you.

2007-01-11 @ 18:52:52
URL: http://jagmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback