Tjejsnack v. 1

63381-407

Vecka 1

· Vad fick du i julklapp?
Digital systemkamera, pengar, kläder, dvd-film, cd-skiva, bok, choklad, foppaskor & en annat bra.

· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Kameran var det allra bästa, tveklöst! Något dåligt får jag aldrig, blir alltid nöjd för det ligger ju alltid en tanke bakom det.

· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Jag var nöjd med det mesta eftersom att jag kunde handla så mycket annorlunda på Hawaii. Men hittade en smart ljusgrej till mamma, där det var en skål ovanför ljuset som man hällde doftsalt i. Hawaiiansk dimma och andra roliga dofter. Inget dåligt direkt, men pga fantasibrist så fick morfar & farfar en varsin almanacka, haha. Men de blev ju nöjda, och tanken var godhjärtad.

· Hur firade du nyår?
Släng en blick några inlägg neråt så ser du.

· Har du något nyårslöfte?
Yes, men det tänker jag inte säga, då vet ju alla om jag bryter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback