Nytt år, ny början

När jag tänker tillbaka på året som gick så känner jag mig nöjd & glad. Det har varit fullt av olika inslag av känslor och upplevelser. Gjorde mitt sista år på medieprogrammet och upplevde nog den mest härliga skolperioden i mitt liv. Allt var så roligt, och människorna var härliga rakt igenom. Studentfest efter studentfest, vita mössor överallt, orohetsdiskussioner kring livet & klassen man kommer mista. Ständiga sista-gången-tankar; i matsalen, klassrummet, rasten, fiket osv. Vi åkte på vårt flak tillsammans och upplevde en samhörighet som aldrig förr. Sommaren kom & gick med Icadagar och tiden bara rann. Härdalsyran och en Rättviksvecka som bara bara blev skit i slutändan; min familj minskade. Mormor somnade in och jag fick känna på en sorg & saknad jag aldrig upplevt. Mot sensommaren stack jag till Hawaii, och kom hem till en höst mitt i vintern. Nicke och jag har hållit ihop och sen min resa fungerar allt jätte bra. Ett år fyllt av upp och ned gångar, så som livet verkar se ut. Ett nytt år är här, och jag är redo. Många planer men så mycket funderingar.

Jag hade en lyckad nyårsafton, men mera om den kommer senare. Nu ska jag tvinga i mig frukost och må dåligt över att jag ska jobba idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback