Lunch-sällskap

Lunchade med Erik på nyan idag, kunder kom & gick och bara vi satt kvar. Tre timmar och en massa diskussioner och historier senare gick vi där ifrån Det är någon man kan prata av sig med ordentligt, vänner är bra att ha.

Åkte sen hem till Helene och sällskapade med henne medan hon målade en byrå brun & blå. Blev kanon. Ida kom och vi handlade mat, lagade en lyckad köttfärssås. Ännu mera svullning med chips, dipp och godis. Mysigt ; ) Snackat en massa inredning, hade jag mera pengar så hade jag haft det snyggare runt i kring mig. En annan gång.

Har inte börjat jobba än, och Sykes ger mig redan positiva vibbar. Jag & Helene ska som sagt till Sthlm till Cattis den 12 - 14 feb, och den tågbiljetten var bokad redan innan jag fick jobbet. Så jag mejlade och frågade hur mina dagar kommer att se ut och om jag jobbar då, när kursen är klar. Isf tänkte jag avboka biljetten. Men jag fick ett svar där det stod att de tyckte att jag skulle få vara ledig och få åka på min resa. Ledig första veckan, hehe. Lite roligt låter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback