Kors & tvärs

Förkyld är vad jag är, sjukskrev mig första gången på Ica och var bara hemma med Helene. Tillsammans  var vi datanördar och bara hängde. Sandra deltog och till slut var vi tre stycken med varsina datorer i soffan.

Lycka till Sandra i staterna! Kommer sakna dig! 
63381-432


Det var kalas hemma hos Helena & Thomas i lördags. Drack vin och spelade sällskapsspel. Har gjort det mycket på slutet, en bra grej. Mosbricka och en långpromenad hem avslutade kvällen.

Söndagen var mest bara jobbig. Just nu känns det som om livet är upp & ner och på tvärsan. Vet inte vad jag vill göra, jobba med eller något alls. Känns som att jag väntar på något, men vet inte vad. Ska kanske vara på Ljusdals tidningen och skriva & fotografera under en period, som praktik. Men jag vet inte. Jag vill tjäna pengar så jag kan resa dit jag vill, och det kommer jag definitivt inte att göra där. Ska ringa och söka som vikariejobb på skolorna idag. Allt är bara så svårt.

Nu har jag beställt min kamera! Nikon D 80, 18- 135 mm.

Kommentarer
Postat av: ems

Hej vännen! förår hur du känner dig, jag känner likadant jag. Blev nästan lite avundsjuk på de som får börja skolan igen idag, då vet man ju iallafall vad man ska göra! det är fasen tufft att bli vuxen alltså.. :) så mycket man vill, så svårt att börja någonstans och få ordning på alla tankar och idéer! Kan inte du, jag Nicke och Joel spela sällskapsspel nånkväll? det vore ju toppenskojj. Vill träffa dig snart igen bejby. Kul med kameran! när kommer den? Pussar i massor

Postat av: Tammy

schysst med en ny kamera! söt bild förresten, snart har jag min mössa på mig :]

2007-01-09 @ 00:24:43
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback