Keep out

Det är en allmänt dålig & kass dag. Vaknade upp med hosta och utslag över hela ansiktet, och NU vet jag vad det är som jag reagerar på. Nougat. Hoppade nästan till när jag såg mig själv i spegeln, då är det illa. Så jag har hållit mig undan hela dagen, och har nu rymt hem till Härdal. Känner mig otrevlig och snäsig, alla runt om mig får ta skiten fast att jag inte vill. Så det bästa är väl att isolera sig en sådan här dag.

Det är sant det ni säger tjejer,
Betapet är beroendeframkallande.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jobbigt!

2007-01-19 @ 15:22:34
Postat av: Linnea

Vilken fin blogg du har :) Hur har du fått till det med dina bilder där uppe?
Ja betapet är otroligt beroendeframkallande, när man lägger sig på kvällen är det ju bokstäver på näthinnan :)
Sköt om dig! Kramar

Postat av: Tammy T

jag vet hur det känns att vakna med utslag över hela ansiktet.. Förra vintern hade jag olivolja i ansiktet (ska ju vara suuuperbra mot torr hud!) När jag tittade mig i spegeln på morgonen såg jag misshandlad ut.
Hoppas det går över! Och jag måste vara jobbig och säga att jag gillade din förra design bättre ;P
Ta hand om dig!
kram

2007-01-20 @ 17:06:36
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback