Igen och igen

Det är knasigt hur bra jag är på att spela sönder låtar. När jag hittat en som jag tycker är bra så återupprepas den hela tiden, over and over again. De får mig att fundera, må bra eller rent sagt skit dåligt, tänka på dåtiden och framtiden. Efter ett par dagar har jag hört den så mycket att den är så otroligt dålig att jag aldrig mer vill höra den igen.

Musik som spelas alldeles för mycket.

Simon & Garfunkel - The Boxer
Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
Bonnie Tyler - Total Eclipse of the heart
Amy Winehouse - Rehab
Mr. Big - To be with you
Carlene Carter - Every little dream

Kommentarer
Postat av: guffa

The Boxer kan man väl inte tröttna på :)

2007-01-31 @ 21:49:31
Postat av: Catti

Så gör jag också. Direkt jag hittar EN låt jag gillar så går den om och om igen i telefonen ahha :D

Postat av: Sandra D

Samma här:)

2007-02-01 @ 19:43:06
URL: http://www.stoppstanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback