I Lofsdalens backar

Syrran och jag packade brädorna och for till Lofsdalen idag, för att göra säsongens första åk. Vädret var okej, ganska kallt men föret var perfekt. Turisterna höll sig inne i stugorna idag, för det var glest med folk i backarna. Det känns i benen, knäna och fötterna efter några timmar. Men härligt var det.

Min plan nu är att ha en fotoutställning i Sveg. Men vill använda mig av nya bilder, så jag får ta och ge mig ut. Men det kanske inte blir förrän i vår/sommar, vill ha en ganska stor variation på bilderna i sådana fall. Först måste jag ta reda på vart man kan ha den med. Biblioteket kanske?

Just nu är det tågluffning i Europa som står för sommarens huvudämne. När jag var i USA så frågade alla om jag varit i Danmark, Tyskland osv. Neej sa jag, det har liksom inte blivit av. Dom tyckte att det var ganska lustigt. För egentligen är det ju så nära! Det finns så mycket att se, så två månaders luff vore något.

63381-454
Sanna i liften. Där uppe var det iskallt.

63381-456
Det sprutade snö från både maskiner och himlen.

63381-455
Sanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vilken härlig bild, den i mitten. :)

Postat av: malin

Fotoutställning låter spännande petra. Oh, tågluff vore något. Man åker ju ofta utanför europa nuförtiden ; ) Saknar dig..call me. Puss

2007-01-21 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback