Hurtigt

Hostar så att lungorna ligger utanpå bröstkorgen, inte ens hostmedicinen fungerar. Riktig mördarhosta som jag dragit på mig. Det är nätterna som är värst. Annars mår jag bra, har blivit hurtig den senaste veckan & planerar att fortsätta så. Har tagit med mig brudarna på tjejsim i Härdal nu den här veckan, både i måndags & idag. Det bästa av allt är ju bastun.

I övrigt har det varit bra, jobbat, lunchat med Helene, varit på arbetsintervju på Sykes. Avlyssnade några samtal och det verkar roligt. Så vi får se hur det går. Hade TV-kväll med Helene, Ida, Helene och Linda igår. Jag märker hur bra jag har blivit på att inte kolla på tv. Hänger inte med på serierna som går, och har inte en blekaste om vem Idol-Andreas är, eller vad namnet nu var. Har inte sett ett endaste avsnitt. Jag är bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, sugen på lite betapet snart igen? :) Kanon omgång igår ju :) Vilket fin kollage du har där uppe! festfestfest, hehe. Du, vi glömde ju bestämma vilken dag vi ska ses nästa vecka? vad passar dig? jag kan alla dagar utom torsdag tror jag, för då ska jag också vara hutig och gå på "styrketräning för nybörjare" :) Jag har också världens hosta nu! det kom smygandes inatt, det är så jäkla jobbigt! synd om oss. Vad händer för Petra ihelgen då? PussPyss

Postat av: Helene

Idol-Markus petra =) Puss

2007-01-20 @ 11:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback