Fylleslag?

Lördagen
Jag & Helene A bänkade oss med öl i baksätet och lämnade Nicke där fram som chaufför. Vemdalsskalets skotertävling var riktmålet. Musiken i bilen var gamla låtar med Westlife som inte var det allra bästa, blandat med gammal rock. Så mycket bättre. Väl där ångrade man sig nästan för att det var så kallt. Ölen blev till is runt flaskhalsen. Varierade mellan att gå in och ut för att hålla värmen, trots att man klätt sig så varmt. Trodde jag. Besökte skidshopen både på skalet & Björnrike, och jag lyckades hålla kvar plånboken i fickan.

Klockan sju åkte jag och Nicke och åt tillsammans med Helene och Matti på Knuten. Hämtade resten av folket, Broberg, Fluhr mf.f och åkte till Nilsvallen där rumstemperaturen ökade rätt fort. Jag höll mig lugn tills Matti bjöd på sin "koskinkorva" eller vad det nu hette, haha. 50/50 var upphällningen, uhh. Men jag brydde mig inte så mycket om det, inte förrän dagen efter. Jag hade jäkligt roligt iaf, en massa härliga människor kom och kvällen blev mer än bra.

Gårdagen var ju då inte alls lika mysig, yr och sleten. Nicke och jag drog igång med storstädning, och for sen hem till Härdal och bara var. Film & godis fick det bli.

Kommentarer
Postat av: ems

Hey babe, filmen var superbra!! där missade ni något :) höhö. Jag kommer gärna vill veckan! :) det blir sköjj. Har hört talas om en affär i Sveg som ska vara bra? Ada&Arvid? hur länge har de öppet om dagarna? man kanske skulle ta sig en shoppingrunda i Las Svegas?? :) Vad har du för planer till veckan då? det var nästa vecka du skulle börja jobba va? Puss bästa Petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback