Brudarna i stan


I fredags åkte jag till Östersund, för att fira Johanna och få umgås med vännerna. Gick på stan med Emma under dagen, tog igen gammal tid & fick äntligen se hennes lägenhet. På kvällen vankades det kinamat med ett gäng på nio pers. Maten var mer än god, kan verkligen rekommendera den mongoliska buffén på Easten Palace. Hemma hos födelsebarnet [ som också tog körkortet samma dag, GRATTIS igen ] bjöds det på tårta. Slängde ut Emmas pojkvän till soffan och Malin, Emma och jag tog dubbelsängen ; )

Lördagen bjöd på ännu mera shopping, det är som om saker skriker efter mig, det fanns en väska som verkligen ville ha mig. Fikade med Malin och strosade runt. For ut och storhandlade mat & dricka till kvällen. Under kvällen hängde vi vid Emmas egengjorda bar med vår egna bartender som blandade mystiska drinkar, men goda, hehe. Några fler tjejer kom och kvällen blev trevlig, dock höll jag på att kväva mig själv i hosta så jag kände att jag inte hade energi till att följa med på krogen. Men det var verkligen jätte kul att träffa alla!

63381-435
Förrätten!


63381-440
Jag, Malin, Emma och Linnea.

63381-441
Andreas med gitarren.

63381-439
Malin & Emma

63381-438
Malin

63381-436
Emma vid baren ; )

Kommentarer
Postat av: malin

usch, för de där bilderna.. :P

2007-01-15 @ 19:46:50
Postat av: emma

hey honey. Betapet.com är alfapet på internet!! hur kul som helst, bli medlem vettja, så kan vi spela mot varandra :) det är så kul att man nästan blir lite beroende, haha :)Testa, du kommer inte bli besviken. PussPuss på go-Petra

Postat av: Mary

HM tjejen :D

2007-02-01 @ 01:14:07
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback